Profity

Komandos

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Brak
  • Rangi: 1

Lepsza celność w systemie VATS, podczas używania broni dwuręcznych.

Kowboj

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Broń palna 45, Broń biała 45
  • Rangi: 1

Zwiększa obrażenia zadawane przez dynamit, siekiery, noże, rewolwery i broń przeładowywaną na zasadzie dźwigni.

Znawca anatomii

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Medycyna 70
  • Rangi: 1

Pokazuje ilość punktów zycia i DT każdego celu. Daje +5% obrażeń w walce z ludźmi i zwykłymi ghulami.

Paker

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Inteligencja 5, Handel 70
  • Rangi: 1

Rzeczy o wadze dwóch funtów lub mniej, ważą teraz połowę z tego.

Szybkie dobycie broni

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Zwinność 5
  • Rangi: 1

Sprawia, że wyciągnięcie i założenie broni odbywa się 50% szybciej.

Ołowiany fartuch

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Wytrzymałość 5, Sztuka przetrwania 40
  • Rangi: 1

Otrzymujesz na stałe +25% odporności na promieniowanie.

Towar z odzysku

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Szczęście 5
  • Rangi: 1

Znajdujesz znacznie więcej amunicji.

Kamienna ściana

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Siła 6, Wytrzymałość 6
  • Rangi: 1

Otrzymujesz +5 punktów DT przeciw atakom za pomocą broni białej i walki wręcz. Nie można Cię przewrócić podczas walki.

Mocny grzbiet

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Siła 5, Wytrzymałość 5
  • Rangi: 1

Po wybraniu tego profitu Twój maksymalny udźwig zwiększa się o 50.

Ekstra walnięcie

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Siła 6, Broń biała 45
  • Rangi: 1

Wszystkie ataki wykonywane bronią biała (poza rzucaną) i podczas walki wręcz mają szansę na powalenie przeciwnika.

Przerażająca obecność

  • Poziom: 8
  • Wymagania: Retoryka 70
  • Rangi: 1

Możesz zastraszyć wroga za pomocą rozmowy. Zamknięcie okna dialogowego skutkuje ucieczką wroga przez 5 sekund.