Komandos
- Poziom: 8
- Wymagania: Brak
- Rangi: 1
Lepsza celność w systemie VATS, podczas używania broni dwuręcznych.
Kowboj
- Poziom: 8
- Wymagania: Broń palna 45, Broń biała 45
- Rangi: 1
Zwiększa obrażenia zadawane przez dynamit, siekiery, noże, rewolwery i broń przeładowywaną na zasadzie dźwigni.
Znawca anatomii
- Poziom: 8
- Wymagania: Medycyna 70
- Rangi: 1
Pokazuje ilość punktów zycia i DT każdego celu. Daje +5% obrażeń w walce z ludźmi i zwykłymi ghulami.
Paker
- Poziom: 8
- Wymagania: Inteligencja 5, Handel 70
- Rangi: 1
Rzeczy o wadze dwóch funtów lub mniej, ważą teraz połowę z tego.
Szybkie dobycie broni
- Poziom: 8
- Wymagania: Zwinność 5
- Rangi: 1
Sprawia, że wyciągnięcie i założenie broni odbywa się 50% szybciej.
Ołowiany fartuch
- Poziom: 8
- Wymagania: Wytrzymałość 5, Sztuka przetrwania 40
- Rangi: 1
Otrzymujesz na stałe +25% odporności na promieniowanie.
Towar z odzysku
- Poziom: 8
- Wymagania: Szczęście 5
- Rangi: 1
Znajdujesz znacznie więcej amunicji.
Kamienna ściana
- Poziom: 8
- Wymagania: Siła 6, Wytrzymałość 6
- Rangi: 1
Otrzymujesz +5 punktów DT przeciw atakom za pomocą broni białej i walki wręcz. Nie można Cię przewrócić podczas walki.
Mocny grzbiet
- Poziom: 8
- Wymagania: Siła 5, Wytrzymałość 5
- Rangi: 1
Po wybraniu tego profitu Twój maksymalny udźwig zwiększa się o 50.
Ekstra walnięcie
- Poziom: 8
- Wymagania: Siła 6, Broń biała 45
- Rangi: 1
Wszystkie ataki wykonywane bronią biała (poza rzucaną) i podczas walki wręcz mają szansę na powalenie przeciwnika.
Przerażająca obecność
- Poziom: 8
- Wymagania: Retoryka 70
- Rangi: 1
Możesz zastraszyć wroga za pomocą rozmowy. Zamknięcie okna dialogowego skutkuje ucieczką wroga przez 5 sekund.
Hej, Mógłbyś może zrobić jakieś screeny, wrzucić je gdzieś i zapodać tutaj linki? Łatwiej będzie zrozumieć, na czym polega problem.