Na serwisie No Mutants Allowed pojawiła się garść informacji na temat nowych i rozwijających się modyfikacji klasycznych Falloutów. W rozwinięciu newsa pozwolę sobie przedstawić pokrótce mody, o których mowa.
European Commonwealth: Paris
Akcja moda rozgrywa się w roku 2167. Jak sama nazwa wskazuje fabuła kręci się w okół postnuklearnego Paryża. Podczas Wielkiej Wojny ludność miasta schroniła się w podziemnych schronach. Pozostali szukali bezpieczeństwa w tunelach metra, kanałach i innych podziemnych instalacjach.
Urodziłeś się w jednym ze schronów. Niestety nie posiada on kontaktu z pozostałymi schronami. Nadzorca organizuje loterię, w której wygrywa Twój numer. Masz za zadanie udać się na zewnątrz i nawiązać kontakt.
Fallout of Nevada
O tym modzie pisałem już wcześniej. Autorzy donoszą, że gra jest ukończona w ok. 61%. Udostępniają też filmik, który obrazuje postępy i przedstawia główne atrakcje moda. Szkoda tylko, że komentator mówi po rosyjsku.
https://www.youtube.com/watch?v=PqjrxjXMyI8
What Remains
Mod ma być oparty na silniku, który stworzono na potrzeby fanowskiego Fonline. Autor jednak chce zrobić na nim grę single player. Ma to być nowa era falloutowych modów. Możliwości nowego silnika, połączone z klimatem gry jednoosobowej.
Surf Solar chce stworzyć grę, która będzie się skupiała na fabule i dialogach, zamiast walce. Główny nacisk będzie położony na rozwijaniu opowieści, która niejako będzie sama gra. Dodatkowo ma ona posiadać klimat pierwszego Fallouta. Mroczny i przerażający.
Red Dwarf Mod
Ta modyfikacja całkowicie zmienia rozgrywkę i tworzy niejako inna grę. Jej akcja toczy się w kosmosie. Tak jest, nie ma tu pomyłki. Będzie można poruszać się między systemami przy pomocy statku kosmicznego, a następnie wykonywać misje na planetach, przy pomocy innego pojazdu.
Macie tutaj mały filmik prezentujący zabijanie kosmitów.