Sedit

Zaginione Miasto

By znaleźć się w Zaginionym Mieście, należy przejść przez tunel strzeżony przez szpony śmierci. Jest to główny powód odcięcia dzielnicy od głównego miasta. Dysponując jakimś sprzętem nie powinno być kłopotu z poradzeniem sobie ze szponami, tym bardziej że co nieco leży już w samej jaskini.

Z głównego miasta przechodzimy dokładnie na północ. Zostaniemy chłodno przywitani i ostrzeżeni przez strażników tego miejsca. Warto pozbierać roślinki które tutaj rosną.

Sedit - wejście do Zaginionego Miasta

Zabij szpony śmierci w tunelu pomiędzy Zaginionym Miastem a resztą Sedit

W Szpony najlepiej walić serią z naszego pistoletu maszynowego, powinny padać od razu. Te znajdujące się w odległości zdejmować karabinem myśliwskim.

Sedit - Szpony śmierci

Tak jak mówiłem, wśród trupów możemy znaleźć amunicję, medykamenty, a nawet drugi pistolet maszynowy. Dajemy go Keri, zrobi z niego świetny użytek. Oprócz tego, znajdziemy tu kilka innych drobiazgów, a co dziwne – zęby [1]. Są wszędzie. Można je pozbierać, będzie się z nimi wiązała ciekawa akcja w następnym mieście.

*** Aha, bardzo ważny TIP – lewym klawiszem Shift możemy podświetlić przedmioty leżące luzem na ziemi. Niesamowicie się to przydaje, można mieć pewność że się zebrało absolutnie wszystko. Zapomniałem o tym wspomnieć w Poradach ogólnych. Nie ma tego w pomocy aktywowanej F1, więc nie każdy musi o tym wiedzieć. ***

Po radosnej eksterminacji Szponów wchodzimy do właściwego Zaginionego Miasta – miejsca pełnego mafii, narkotyków i występku. Cały Fallout. Podejmiemy się tutaj kilku zadań.

Z czarnoskórym meksykaninem przy ringu możemy się zakładać o wynik walk, ale tylko w określone dni i godziny.

Sedit - zakłady

Na wschód od ringu znajduje się miejscowa apteka, albo miejsce kupna narkotyków. Rozmawiamy ze sprzedawcą i zgadzamy się na spróbowanie jednego z jego towarów, a on da nam zadanie. Musimy donieść jego towar dla jednego ze strażników przy willi szeryfa.

Sprzedaj „Dary Boga” policjantowi chroniącemu wejścia do willi szeryfa

Po prostu idziemy pod willę szeryfa i rozmawiamy z pierwszym strażnikiem. Bierzemy od niego odpowiednią ilość pieniędzy.

Sedit - dostawa narkotyków

Następne zadanie od aptekarza wykonamy przy okazji wyprawy na Pustkowia z tytułu wykonywania innego zadania, również z Zaginionego Miasta. To też zadanie otrzymamy od typka wędrującego sobie między budynkami, Charliego. Będziemy musieli dostarczyć złom mechanikowi na Złomowisku.

Sedit - Charlie

W stojącym na zachód od apteki barze nie będziemy zbytnio mile widziani. Stojący przy schodach Sanchez [1] nie będzie chciał z nami rozmawiać, ponieważ pracujemy dla ghuli, a grupy meksykanów i ghuli wzajemnie się nienawidzą. Nie będziemy mogli wziąć od niego żadnego zadania. Mała strata, ponieważ zadania od gangu Juana Rodrigueza są bardziej dla bohaterów podążających tą złą ścieżką. Groźnie wyglądającego osobnika przy barze [2] możemy zwerbować do naszej grupy, ale tylko mając odpowiednio niską karmę, tzn. poniżej poziomu 0. Także jest to opcja bardziej dla tych złych wędrowców.

Sedit - bar w Zaginionym Mieście

Teraz, wyruszymy na poszukiwania bandytów, których mieliśmy znaleźć i wyeliminować dla Fryderyka. Nie zrobimy jednak tego od razu, bo można się u nich zatrudnić jednorazowo jako strażnik, i zgarnąć przy okazji mnóstwo rzeczy i kasy. W ruinach na wschodzie znajduje się klapa. Otwórz ją i wejdź do środka.

Zaginione Miasto - wejście do podziemi

W korytarzu przy wejściu do kryjówki, należy uważać na pułapki. Jeżeli dysponujemy odpowiednim poziomem umiejętności rozbrajania pułapek [4], powinniśmy sobie poradzić. Ja niestety w ogóle nie inwestowałem w tę umiejętność bo nie jest to opłacalne, dlatego ostrożnie przeszedłem wzdłuż ściany. Nie radzę przebiegać tego na pałę, bo można narazić siebie i towarzyszy.

Kryjówka bandytów - pułapki

Po przejściu korytarza, strażnicy wejścia zabiorą nas do swojego herszta. Zaproponuje nam uczestnictwo w napadzie na karawanę. Nie mamy innego wyboru, jeżeli się nie zgodzimy, zakończy się to walką. A na tym etapie z takim sprzętem mamy raczej niewielkie szanse.

11 thoughts to “Sedit”

  1. Poradnik jak najbardziej przydatny i bardzo dobrze zrobiony. Dopatrzyłem się tylko 3 aspektów które warto zmienić. Po pierwsze w zadaniu „Znajdź Davida Carpentera i zabierz go do domu” zamieniona jest kolejność. Najpierw trzeba zabić Zbirów w Little Hub (Ci na których członka czeka się przy zagrodzie Braminów). A następnie jeden z nich ma notkę o Karawanie na podstawie której możemy wypytać Sedycką Karawanę. Drugi temat to zadanie „Zdobądź niezbędne zapasy dla Lotu Sokoła: 15 piw, 10 owoców, 5 xanderowych korzeni” ja osobiście go nie dostałem i prawdę powiedziawszy nie wiem co trzeba zrobić by móc wykonać tego Questa. Po przyjściu do Sokoła od razu dostałem zadanie kradzieży bryłek od Szeryfa. Ostatnia kwestia to fakt, że warto wspomnieć iż należy mieć wysoki współczynnik charyzmy aby Keri się do nas przyłączyła. Nie wiem dokładnie jaka wartość liczbowa jest potrzebna jednak jest to ważny aspekt.

  2. Ta walka z tymi gulami w pancerzach jest praktycznie nie do zwyciężenia na tym etapie gry mam 6 lvl, a zadania robię wszystkie w kolejności jak przedstawione.

    1. zaczynałem na trudnym i było ok, ale już tą potyczkę z gulami przełączyłem na najniższy, gram tą typową postacią pod broń lekką, retorykę i otwieranie zamków. Staty optymalne praktycznie takie jak w solucji oraz 110 % na broń palną reszta w retorykę i otwieranie. Mam wrażenie że lvl jest za niski i trzeba tą walkę przeprowadzić znacznie później.

        1. Jeśli chodzi o umiejętności główne to są optymalne, chociaż ja osobiście wybieram walkę bronią, zamiast lekkiej b. palnej, a broń lekką rozwijam książkami. Gorzej właśnie z profitami, sam popełniałem takie błędy jak ‚pojętny uczeń’, czy ‚pojmowanie’. Na tym etapie zainteresowania Falloutem zakładam, że każdy gracz powinien już znać: http://web.archive.org/web/20080923000330/http://www.novak.blink.pl/fo2walkth/#intro , ale jak to mawia Skeeter – mechanik z Gecko: „Założyć można wiele rzeczy, np. majtki na dupę, pod warunkiem, że ma się dupę”. ;D Pozdrawiam!

  3. Dla czego nie mogę oddać narkotyków Gordonowi? Mam w ekwipunku 6 sztuk psycho a po kliknięciu na niego on mi mówi żebym „się przy nim pilnował” i mam odpowiedź „NIC”. Zadanie nadal widnieje w Pipboyu a podróż do zleceniodawcy nic nie daje. Dodam tylko że zrobiłem zadanie aby zabić Hendwicka.

    1. Dobra, już wiem o co cmn. Musiałem mieć jeszcze w plecaku 3x Wygrzew (zielone tabletki). Jak dobrze robić savey co minutę 😛 Mogłem powrócić do momentu gdy przyjmowałem misję i sprawdzić co pojawiło się w plecaku.

Pozostaw odpowiedź SearchUp Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.