Garść wiadomości dotyczących Wasteland 2

W ciągu ostatnich dni, na temat Wasteland 2, pojawiło się trochę aktualności. Wypada je zatem podsumować.

Pamiętacie zapewne pierwszego screena z gry? Niektóre osoby twierdziły, że to, co na nim zobaczyły jest zbyt „cukierkowe”, jak na Pustkowia. Widocznie niektórzy z projektantów gry doszli do podobnego wniosku. Postanowili więc, że w końcowej wersji gry gracz będzie miał możliwość wyboru trzech różnych ustawień nasycenia kolorów. Poniżej możecie zobaczyć, czym skutkują zmiany wspomnianych ustawień.

Dodatkowo, do grupy tworzącej grę dołączyli: Colin McComb (twórca scenariusza m.in. do Fallout 2 i Planescape: Torment) oraz mniej znany pisarz Patrick E. McLean.

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.