Zadania Legionu Cezara

ODDAJCIE CEZAROWI

Na samym początku należy udać się do Zatoki Cottonwood i użyć tamtejszej tratwy, by dostać się do obozu Cezara. Posłaniec przywódcy Legionu dał Ci Znak Cezara – dzięki niemu nawet jeśli byłeś wrogiem Legionu, staniesz się dla nich neutralny i jeśli nie zaatakujesz pierwszy, żaden Legionista nie podniesie na Ciebie ręki.
Musisz zlokalizować niewielkie molo, a którym będzie czekał Cursor Lucullus, porozmawiaj z nim, by popłynąć w górę rzeki do obozu.
Na miejscu zabiorą Ci broń. Możesz próbować jakąś ukryć. Idź cały czas w górę… Trafisz do centrum obozu z charakterystyczną areną. Tuż za nią, na wzgórzu znajduje się namiot Cezara. Wejdź do środka i porozmawiaj z nim. Mężczyzna opowie o Krypcie, która znajduje się na terenie obozu i nosi takie samo oznakowanie, jak Platynowy Szton. Poprosi Cię, byś dostał się do środka i zniszczył wszystko, co się tam znajduje.
Możesz teraz postąpić tak, jak opisano to w zadaniu House zawsze wygrywa, II lub wykonać rozkaz Cezara. By zrobić to drugie, postępuj tak, jak opisałem to we wspomnianym zadaniu, ale nie ulepszaj Securitronów. Zamiast tego zlokalizuj pomieszczenie z generatorami, które znajduje się przed komorą, w której możesz ulepszyć roboty. Strzel do czterech generatorów, by je wysadzić.
Nie ważne, jakie rozwiązanie wybierzesz, Cezar poczuje tylko lekkie podziemne wstrząsy i pomyśli, że wykonałeś jego polecenie, nawet jeśli zrobiłeś to o co prosił House.
Po wykonaniu zadania wracamy do Cezara. Jeśli nie zabiłeś Benny’ego na Stripie, teraz będziesz miał możliwość wybrania rodzaju jego śmierci.

Drugie zadanie polega na zabiciu Pana House. Jeśli wysadziłeś Kryptę pod obozem Cezara, Securitrony w Lucky 38 będą wrogo nastawione. Udaj się do kasyna Lucky 38, a następnie windą do apartamentu Pana House. Poszukaj terminalu niedaleko Pana House. Otworzy on ukryte drzwi. W tym momencie wszystkie Securitrony zwrócą się przeciw Tobie, więc czeka Cię walka. Gdy już się z nimi uporasz, użyj kolejnego terminalu, by uruchomić windę. Znajdziesz się w sali, dowodzenia Pana House.
Tutaj znajduje się terminal, który otwiera komorę izolacyjną Pana House. Po otwarciu jej, będziesz mógł odbyć z nim rozmowę. Po zakończonej rozmowie, wróć do terminalu. Dokonaj wyboru – zabicie Pana House, ale pozostawienie go w spokoju. Tak czy siak Pan House umrze po roku w skutek wystawienia jego organizmu na działanie czynników zewnętrznych.
Gdy House nie będzie już stanowił problemu, wróć do Cezara po kolejny przydział.

Nadeszła kolej, by zyskać przychylność Boomerów… lub zabić ich dowódców. Odradzam to drugie wyjście, bowiem lepiej mieć ich po swojej stronie.
Boomersi zamieszkują Nellis. Dostanie się tam jest trudne, ale nie niewykonalne. Trzeba tylko unikać pocisków artyleryjskich 🙂 . W drodze do miasta trafisz na George’a. Zaoferuje Ci kilka wskazówek na temat tego, jak ominąć artylerię, ale będzie Cię to kosztować. Warto jednak zapłacić, bo za przedostanie się przez strefę ostrzału zwróci Ci dwu krotność zapłaconych kapsli.
Samo dostanie się do Nellis nie okazało się bardzo trudne. Kiedy już pojawiłem się w strefie ostrzału, szybko podbiegłem w lewo, pod skały, a później pozostając blisko nich cały czas biegłem przed siebie, aż dotarłem do ogrodzenia. Wtedy ostrzał ustał. Wystarczyło dojść do bramy i gotowe. Gdy już pojawisz się przed bramą, mieszkańcy zabiorą Cię do starszej Pearl.
Zanim będziesz mógł namówić Boomersów, by wsparli Legion, musisz zyskać wśród nich pozytywną reputację. Zrobisz to wykonując zadanie Volare!. Po zaliczeniu wspomnianego questa, nie będziesz mieć problemów, by namówić Boomerów do użyczenia Ci swoich możliwości. Wracamy do Cezara, przekazać, co udało nam się osiągnąć.

Nadeszła kolej na zajęcie się Stowarzyszeniem Białych Rękawiczek. Ogólnie ta część zadania polega na wykonaniu zadania Poza mięchem, nawracając Białe Rękawiczki na kanibalizm. Dzięki temu Stowarzyszenie nie będzie miało wyboru i będzie musiało poddać się woli Cezara.
Jeśli wykonałeś to zadanie wcześniej i zdemaskowałeś plan Mortimera, sprawiając, że członkowie Białych Rękawiczek nie wrócili do kanibalizmu, po prostu powiedz Cezarowi, że nie można liczyć na ich pomoc, co też pozwoli dalej rozgrywać zadanie.

Cezar zażyczy sobie, byś pozbył się Bractwa Stali. Dokonasz tego włączając system autodestrukcji w ich bunkrze. Podobne zadanie opisałem wcześniej w linii fabularnej RNK, więc tutaj pozwolę sobie skopiować część tego, co napisałem wcześniej.
Jeśli to Twoja pierwsza wizyta w Bractwie, możesz najpierw potrzebować zdobyć ich zaufanie, by móc się poruszać po bunkrze. Wystarczy ukończyć zadanie Pod osłoną mroku.
Skupmy się na wysadzeniu placówki. Wejdź do bunkra Bractwa, zejdź po schodach i wejdź do pokoju po lewej. Jest tam terminal kontroli wieżyczek, zabezpieczony trudnym hasłem. Możesz go użyć, jeśli planujesz wybić Bractwo dla zabawy, przed wysadzeniem reaktora. Cała sztuczka polega na znalezieniu trzech kart dostępu, umożliwiających włączenie autodestrukcji. Jedną posiada Starszy McNamara (Hardin, jeśli zrobiłeś go Starszym), drugą Hardin (albo Ramos), a trzecią Skryba Taggart. Karty możesz normalnie ukraść. Cała trójka znajduje się na poziomie L2. Nie potrzeba Ci kart, jeśli posiadasz Naukę na 100 punktów.
Terminale, których poszukujesz znajdują się w pokoju, w którym przebywa zwykle Taggart. Możesz włamać się bezpośrednio do terminala autodestrukcji, albo użyć kart, by wygenerować hasło w terminalu po lewej.
Uruchomienie sekwencji spowoduje, że staniesz się wrogiem Bractwa i każdy jego członek zacznie Cie atakować. Walki są ciężkie dlatego najlepiej jest oczyścić poziom L1 za pomocą wieżyczek i po włączeniu sekwencji pobiec na ten poziom jak najszybciej, nie zważając na to, że do Ciebie strzelają. Inny sposób to użycie StealthBoy’a przed załączeniem sekwencji i wymknięcie się po cichu.
Gdy wyjdziesz na zewnątrz podziemny kompleks eksploduje, ale czeka Cię jeszcze walka z kilkoma Paladynami czekającymi na Ciebie przy wyjściu.
Wróć do Cezara, będzie zadowolony, ale poprosi Cię o spotkanie na osobności.

Okazuje się, że sam Cezar zauważył, że dzieje się z nim coś nie tak. Poprosi Cię o dokonanie diagnozy. Jeśli posiadasz wystarczającą Retorykę lub Medycynę, możesz tego dokonać. Jeśli nie sprostasz tym wymaganiom, nic straconego. Będziesz po prostu musiał go uleczyć w nieco inny sposób.
Aktywuje się zadanie Et tumor, Brute?

Po jego wykonaniu dostaniesz rozkaz zabicia prezydenta Kimball’a, który ma odwiedzić Zaporę Hoovera. Rozpocznie się zadanie Kiler z Arizony. Gdy prezydent będzie już sztywny, lub w kawałkach, można wrócić do dowódcy Legionu. Zostaniesz pochwalony i wysłany do obozu Legata by przekazać mu rozkaz rozpoczęcia bitwy. Znajdziesz go w Namiocie wojennym Legata na wzgórzu, w głębi obozu. Gdy rozpoczniesz rozmowę z Legatem, zadanie się zakończy.

One thought to “Zadania Legionu Cezara”

  1. no mały problem u mnie wyskoczył,wchodzę do tego pomieszczenia gdzie jest House ,wkładam szton,i piszę,abym wrócił do Cezara,ok,wychodzę,a gostek nie chce mnie puścić,nie mogę wyjść,wrócić tam spowrotem takze nie mogę do windy na dół,zablokowana jest,jedyne wyjście aby wyjść z tego pomieszczenia w Forcie to zabicie w środku 3 legionistów,ale zadanie Oddajcie Cezarowi się nie powiedzie,kazdy będzie na mnie czyhał,chyba,ze ubiorę ubranie legionu,wtedy bezpiecznie mogę chodzić po Forcie,lecz nie zbliżać się do nikogo i nie rozmawiać,bo zaraz mnie wykryją,hmm,już nie wiem co jest grane,nawet nie musiałem wysadzać tych generatorów,tylko wyszedłem i pisało,abym wrócił do Cezara,może źle zrobiłem,że z Housem nie porozmawiałem przed wyjściem,spróbuję jeszcze raz te zadanie wykonać

Dodaj komentarz