Fallout of Nevada

Pierwsza poprawka do spolszczenia Fallout: Nevada

Jeśli ktoś z Was czekał na lepszą wersję spolszczenia do Fallout: Nevada, to się doczekał. Ja przetłumaczyłem wszystkie brakujące pliki, a Cubik poświęcił swój czas, żeby poprawić sporą część plików, które były gotowe na premierę spolszczenia.

W skrócie – poprawiona wersja zawiera już spolszczone wszystkie pliki dialogów, a wiele z tych dialogów zostało przeczytanych jeden po drugim, od początku do końca, by nanieść poprawki.

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

14 komentarzy na temat “Pierwsza poprawka do spolszczenia Fallout: Nevada”

  1. Pięknie.

    Czy pliki odpowiedzialne ze dialogi postaci mogły crashować grę do pulpitu? W New Reno babeczka od Klubu Nocnego miała error w polu tekstowym i gra się bugowała.

        1. ale za to jest plejada postaci z 2jki, mamy kryptopolis i gecko które wyglądają jak w 2jce, no i Vegas, które nie przypomina tego z new vegas, ale jest super, nie mogę przestać

          1. New Vegas… aż przypomina mi się niespełniony projekt Van Burrena na silniku Fallouta2 autorstwa Hexera, szkoda że projekt zamrożony definitywnie….

    1. Kilka dialogów miało niektóre linie po rosyjsku, o ile dobrze pamiętam, to w jednym była totalna kaszanka, mogło to powodować crash gry. Czy to była z klubu nocnegoz Reno to nie przypomnę sobie.

  2. Mam problemy z instalacją moda Fallout:New California…używam Nexus Mod Manager i ściągnąłem już FalloutNewCaliforniaBETA200, FalloutNewCaliforniaBETA201 i FalloutNewCaliforniaBETA202. Gdzie mam wgrać te pliki i co z nimi zrobić? Ktoś już próbował w to pograć?

  3. Dzięki za tłumaczenie 🙂 Tak swoją drogą, dlaczego w szczegółach pliku wyświetla się, że został zamieszczony 4 sierpnia skoro poprawka została wydana 26?

  4. Witam. Jak dotychczas to spotkałem sie z dwoma błędami które crashują gre.
    1) W Czarnej Skale gdy zagadujemy bodajże do Williama ( albo wywala do pulpitu albo mamy ERROR w dialogach. Niestety nie zrobiłem wtedy screena.
    2) W New Vegas gdy zagadujemy do ochroniarza. Tutaj mam screen:
    http://www.nma-fallout.com/attachments/nevada-jpg.11168/
    Sprawdzałem na wersji rosyjskiej i nie ma tego błędu.
    3) Nie wiem czy to wina spolszczenia i dziwie się że nikt tego nie poprawił w wersji 1.2 ale postacie są pomylone.
    Zamiast Williama widzimy Ghula od maniaków.
    http://www.nma-fallout.com/attachments/nevadahd-2018-11-17-00-12-08-37-jpg.11169/
    4) Jest też mnóstwo błędów z podpisami tego co widzimy. Np. w New Reno klikamy w znak a tam podpis że to niebieska zielona maź.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.