Wygnanie z Instytutu
Jeśli po wykonaniu zadania Stare działa, wątek Minutemanów stanął u ciebie w miejscu, oznacza to, że prawdopodobnie utrzymujesz stosunki z Instytutem. Musisz sprawić, by wspomniana organizacja uznała cię za wroga. W tym celu zrób jedną z następujących rzeczy:
- zabij Ojca (czyli twojego syna, przywódcę instytutu)
- zabij któregoś z głównych naukowców
- zabij łowczego
- zabijaj zwykłych naukowców i syntki
Musisz też wykonać zadanie Krecia robota i przekazać holotaśmę Sturgesowi.
Ucieknij z Instytutu
Kiedy już narobiłeś kłopotów i Instytut cię nienawidzi, uciekaj windy w głównym lobby. Użyj jej, a zawiezie cię ona do pomieszczenia, w którym znajduje się awaryjny teleport. Aktywuj go przyciskiem, a później poczekaj, aż zabierze cię na zewnątrz.
Podczas ucieczki aktywuje się kolejne zadanie: Formowanie szeregów lub Broń Zamku – w zależności od tego, ilu osadom we Wspólnocie do tej pory pomogłeś.
Dziękuje za ten spoiler z synem, jesteście beznadziejni i nie wiecie jaki pisać zeby nie zdradzać fabuły…
Dziękuję za Twój komentarz. Skoro czytasz poradniki z wyprzedzeniem, to beznadziejny z Ciebie gracz i sam sobie jesteś winny 😉
Czy wie ktoś gdzie można zdobyć świece dymne? Przechandlowałem je.
Faktycznie, co za kurwa bagienna 🙁 Chciałem się dowiedzieć ile jest misji w temacie do wykonania a się dowiedziałem zakończenia, nosz kurwa, panowie !
To jak Ty to sprawdzałeś, że zamiast liczyć misje, czytałeś jak wygląda zakończenie? xD