Preston Garvey

Zadania Minutemanów

Wygnanie z Instytutu

Jeśli po wykonaniu zadania Stare działa, wątek Minutemanów stanął u ciebie w miejscu, oznacza to, że prawdopodobnie utrzymujesz stosunki z Instytutem. Musisz sprawić, by wspomniana organizacja uznała cię za wroga. W tym celu zrób jedną z następujących rzeczy:

  • zabij Ojca (czyli twojego syna, przywódcę instytutu)
  • zabij któregoś z głównych naukowców
  • zabij łowczego
  • zabijaj zwykłych naukowców i syntki

Musisz też wykonać zadanie Krecia robota i przekazać holotaśmę Sturgesowi.

Ucieknij z Instytutu

Kiedy już narobiłeś kłopotów i Instytut cię nienawidzi, uciekaj windy w głównym lobby. Użyj jej, a zawiezie cię ona do pomieszczenia, w którym znajduje się awaryjny teleport. Aktywuj go przyciskiem, a później poczekaj, aż zabierze cię na zewnątrz.

Podczas ucieczki aktywuje się kolejne zadanie: Formowanie szeregów lub Broń Zamku – w zależności od tego, ilu osadom we Wspólnocie do tej pory pomogłeś.

5 thoughts to “Zadania Minutemanów”

  1. Faktycznie, co za kurwa bagienna 🙁 Chciałem się dowiedzieć ile jest misji w temacie do wykonania a się dowiedziałem zakończenia, nosz kurwa, panowie !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.