Dead Money (Krwawa Forsa)

PUT THE BEAST DOWN

Zadanie zaczynasz w Kasynie Sierra Madre. Na początek musimy ominąć hologram. Podejdź do komputera po prawej i wyślij hologram na patrol. Po prostu idź za wskaźnikiem do skrzynki zasilającej i ją włącz. Aktywują się dwa kolejne zadania.
Zajmiemy się nimi później. Na razie potrzebujemy klucza do drzwi awaryjnych. Wracamy do Lobby i idziemy do wschodniego pomieszczenia, następnie do Restauracji. Klucz jest niedaleko, leży w okienku na tabeli przychodów.
Mając klucz, wracamy do Kasyna. Teraz po schodach na górę. Radio jest za barem, nad lodówką. Możesz je zniszczyć. Nie zapomnij zabrać kartki z kodem, która leży na barowej ladzie. Przechodzimy przez drzwi obok lodówki i idziemy cały czas na górę. Radio jest w pokoju najbardziej po lewej, na szczycie szafki. Można je wyłączyć. Masz tutaj AutoDoktora, który poskłada połamane kończyny. We wcześniejszym pokoju są dwa terminale, z których jeden też steruje hologramem. Nas interesują pancerne drzwi do Cantina Madrid. Mamy klucz, więc wchodzimy.

Dog rozszczelnił rury z gazem w trzech miejscach. Trzeba usunąć wycieki. SuperMutant nie może Cię zobaczyć, bo wysadzi siebie i oczywiście Ciebie. Pierwszy zawór jest tuż przed Tobą, drugi za drzwiami po lewej. Trzeci znajduje się w części kuchni, którą patroluje Mutant. Poczekaj aż odejdzie i wyłącz gaz. Jeśli poczekasz były towarzysz podpali sam siebie i zginie.
Jeśli przed tym rozpoczniesz z nim rozmowę, zakończy się ona walką… chyba, że masz 50 Retoryki. Będziesz mógł namówić go, by zabił się pociągając za łańcuch na szyi. Mając 75 Retoryki będziesz w stanie całkowicie unicestwić jedną z jaźni. Druga Cię nie zaatakuje. Przy 85 punktach połączysz Doga i Goda w jeden umysł.

Jeśli SuperMutant zginie, musisz zabrać z jego ciała kartę dostępu i jak najszybciej opuścić kuchnię. Inaczej Twoja obroża eksploduje. Jakiekolwiek rozwiązanie wybierzesz, zadanie zostanie zakończone, gdy opuścisz kuchnię. Następne zadania to:

12 komentarzy na temat “Dead Money (Krwawa Forsa)”

  1. Mam pytanie odnośnie tego zadania. Ponieważ kiedy wchodzę to tej bramy/klatki z tymi dźwigniami to na początku przemawia Dog. Kiedy klikam na opcje dialogową, że musi on zostac i czekać tu na mój znak, o mówi że potrzebuje jedzenia i na tym koniec. W zadaniu jest napisane że „zmuś Dog’a żeby został…”Co mam robic? Pomożecie? Dzięki z góry!

      1. No dobrze. 1.Ale jakie to mięsko? Radrakana? Jak mu je daje do ekwipunku nic się nie dzieje, a w ciałach tych duchów jest tylko broń (nawet próbowałem przeciągnąć ciała do tej klatki). 2.Jedyna opcja z inteligencją to ta za 6pkt. za którą dostaje jakiegoś perka, a druga opcja to diagram tych dźwigni, ale jak ją odczytam to nic, zero nowych opcji dialogowych. 3.Jak go zamykam w klatce to on zaraz wychodzi i przylatuje do mnie. Nawet komenda „poczekaj tu na mnie” albo „rozejdźmy się”(czy coś takiego) nie działa.
        Może coś się zbugowało, sam nie wiem bo wszystko inne działa 🙁

        1. Ale serio… Czytałeś, opis tego zadania? Przecież tam masz WSZYSTKO opisane.

          1. Musisz mu podać mięso Ludzi-duchów. Najpierw zapytaj, czego potrzebuje, żeby nie być głodnym. Na Twojej mapie pojawią się dwa znaczniki. Idziesz do nich, zabijasz Ludzi-duchów i z ich ciał wyciągasz po kawałku mięsa.

          2. Wyraźnie jest napisane, że potrzebujesz 7 punktów Inteligencji, by użyć opcji dialogowej. Jeśli masz 6 punktów, to po prostu nie pokazuje Ci się odpowiednia kwestia.

          3. Drzwi musisz zamknąć. Ale nie po prostu zatrzasnąć, tylko zablokować. Użyj do tego celu terminala.

          Bardziej szczegółowo się tego nie da opisać.

    1. Mialam to samo. Musisz go zamienic w Goda , czyli puscic mu nagranie tasmy z glosem, ktorego uzyles do wyciagniecia go z posterunku. Tym nagraniem przemieniasz jego osobowosci. Dalej idzie wszystko tak jak powinno.

    1. Kurcze, gościu. Masz wszystko napisane powyżej. Chyba umiesz czytać, nie ? Nie ma bezpiecznego miejsca. Musisz wszystko szybko robić na czas…

  2. Witam. Nie mogę zamkną Elijaha w skarbcu. Wymykam się niezauważony z skarbca. Chowam z kolumna i czekam. Elijah podchodzi do terminala przy drzwiach potem do drzwi iwlancza się alarm a on rzuca jakis teks ze chce go oszukać i ucieka. Mogę go jedynie zabić. Droga sprawa to jak uciec z tymi wszystkimi sztabkami 😛 wazy to 1700kg i nijak nie zdążam sie wygramolić ze schronu przed eksplozja Glowy 😛

  3. dziwne miałem dziś zakończenie tego DLC,wczesniej zabiłem Elijaha,bo już grałem w ten dodatek,ale postanowiłem na nowo zagrać,by go zamknąć w skarbcu,ale dziś nie wiem dlaczego,ale miałem dziwne zakończenie,otóz musiałem podejść do tego termianla,wczytać taśmę Very,później odczytać to i owo i koniec,pokazało mi sie,że kurier został uwieziony itd itd,chyba,ze w opcji dialogowej z Christine nie wybrałem tego,że chodzi oto,aby go zabić,muzszę jeszcze raz go przechodzić,bo zapomniałem zapisać grę w różnych postępach,lipa troche,ale teraz wiem,co i jak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.