Dead Money (Krwawa Forsa)

FIND COLLAR 8: “DOG”

Ojciec Elijah polecił Ci zebranie grupy. Jednym z jej członków ma być właśnie Dog. Jest to Super Mutant uwięziony w Posterunku Policji. Udaj się w stronę Posterunku, uważając jednak na mieszkańców posiadłości. Po drodze spotkasz przynajmniej jednego z nich. Najlepiej włączyć tryb skradania i zaatakować go z ukrycia.

Będąc w Posterunku uważaj na radia, bowiem ich sygnał może zdetonować obroże. Zaraz po wejściu zauważysz celę z Dog’iem i dwa radia na biurkach. Możesz je zniszczyć strzelając, lub podejść i wyłączyć, nim obroża wybuchnie. Trzecie radio znajduje się pod jednym z biurek. Jeszcze jedno stoi na biurku obok zejścia do piwnicy. Po odnalezieniu Dog’a, otrzymasz nową wytyczną. Trzeba udać się do piwnicy, by znaleźć sposób na uwolnienie wielkoluda. Najpierw jednak zbadaj ten poziom budynku. W Zbrojowni (obok toalety) znajdziesz pancerz, pistolet policyjny i amunicję. Jeśli uda Ci się otworzyć pokój z kontrabandą, znajdziesz tam więcej broni i ciężki karabin maszynowy – idealny, by dać go później Dog’owi. Poza tym trochę medykamentów.
Po wejściu do Piwnicy przywita Cię głos God’a. Jest to alter ego Dog’a… Tak, wiem… Trafisz na pokój z komputerem, który stoi pod kratą w ścianie. Gdy będziesz chciał do niego podejść, aktywuje się obroża. Na razie daruj go sobie. Możesz wrócić tu później. Sygnał wysyła radio, które stoi po drugiej stronie ściany. Znajdź drogę okrężną, by się do niego dostać i je wyłącz. Obok radia znajdziesz holotaśmę. Ponownie odezwie się God i każe zanieść ją do celi Super Mutanta.

Po wejściu w posiadanie holotaśmy, wróć do celi. Aktywuj PIPBoy’a i odtwórz znalezione nagranie. Podczas rozmowy możesz zdecydować, czy chcesz odtworzyć głos Ojca Elijah i mieć za kompana Dog’a, czy nie robić tego i pozwolić by towarzyszył Ci God. Ten drugi daje bonus do skradania i sprawia, że pułapki na które nadepniesz nie włączą się. Pierwszy za to sprawia, że po powaleniu mieszkańców posiadłości nie powstaną już oni z martwych. Podczas gry możesz dowolnie zmieniać osobowości Super Mutanta. Wystarczy włączyć głos Elijah, by przywołać Dog’a, albo głos God’a, by Dog ustąpił mu miejsca.

Po wypuszczeniu Super Mutanta zadanie oznaczy się jako ukończone.

12 thoughts to “Dead Money (Krwawa Forsa)”

  1. Mam pytanie odnośnie tego zadania. Ponieważ kiedy wchodzę to tej bramy/klatki z tymi dźwigniami to na początku przemawia Dog. Kiedy klikam na opcje dialogową, że musi on zostac i czekać tu na mój znak, o mówi że potrzebuje jedzenia i na tym koniec. W zadaniu jest napisane że “zmuś Dog’a żeby został…”Co mam robic? Pomożecie? Dzięki z góry!

      1. No dobrze. 1.Ale jakie to mięsko? Radrakana? Jak mu je daje do ekwipunku nic się nie dzieje, a w ciałach tych duchów jest tylko broń (nawet próbowałem przeciągnąć ciała do tej klatki). 2.Jedyna opcja z inteligencją to ta za 6pkt. za którą dostaje jakiegoś perka, a druga opcja to diagram tych dźwigni, ale jak ją odczytam to nic, zero nowych opcji dialogowych. 3.Jak go zamykam w klatce to on zaraz wychodzi i przylatuje do mnie. Nawet komenda “poczekaj tu na mnie” albo “rozejdźmy się”(czy coś takiego) nie działa.
        Może coś się zbugowało, sam nie wiem bo wszystko inne działa 🙁

        1. Ale serio… Czytałeś, opis tego zadania? Przecież tam masz WSZYSTKO opisane.

          1. Musisz mu podać mięso Ludzi-duchów. Najpierw zapytaj, czego potrzebuje, żeby nie być głodnym. Na Twojej mapie pojawią się dwa znaczniki. Idziesz do nich, zabijasz Ludzi-duchów i z ich ciał wyciągasz po kawałku mięsa.

          2. Wyraźnie jest napisane, że potrzebujesz 7 punktów Inteligencji, by użyć opcji dialogowej. Jeśli masz 6 punktów, to po prostu nie pokazuje Ci się odpowiednia kwestia.

          3. Drzwi musisz zamknąć. Ale nie po prostu zatrzasnąć, tylko zablokować. Użyj do tego celu terminala.

          Bardziej szczegółowo się tego nie da opisać.

    1. Mialam to samo. Musisz go zamienic w Goda , czyli puscic mu nagranie tasmy z glosem, ktorego uzyles do wyciagniecia go z posterunku. Tym nagraniem przemieniasz jego osobowosci. Dalej idzie wszystko tak jak powinno.

    1. Kurcze, gościu. Masz wszystko napisane powyżej. Chyba umiesz czytać, nie ? Nie ma bezpiecznego miejsca. Musisz wszystko szybko robić na czas…

  2. Witam. Nie mogę zamkną Elijaha w skarbcu. Wymykam się niezauważony z skarbca. Chowam z kolumna i czekam. Elijah podchodzi do terminala przy drzwiach potem do drzwi iwlancza się alarm a on rzuca jakis teks ze chce go oszukać i ucieka. Mogę go jedynie zabić. Droga sprawa to jak uciec z tymi wszystkimi sztabkami 😛 wazy to 1700kg i nijak nie zdążam sie wygramolić ze schronu przed eksplozja Glowy 😛

  3. dziwne miałem dziś zakończenie tego DLC,wczesniej zabiłem Elijaha,bo już grałem w ten dodatek,ale postanowiłem na nowo zagrać,by go zamknąć w skarbcu,ale dziś nie wiem dlaczego,ale miałem dziwne zakończenie,otóz musiałem podejść do tego termianla,wczytać taśmę Very,później odczytać to i owo i koniec,pokazało mi sie,że kurier został uwieziony itd itd,chyba,ze w opcji dialogowej z Christine nie wybrałem tego,że chodzi oto,aby go zabić,muzszę jeszcze raz go przechodzić,bo zapomniałem zapisać grę w różnych postępach,lipa troche,ale teraz wiem,co i jak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.