Dead Money (Krwawa Forsa)

STRIKE UP THE BAND

Trzeba umieścić w odpowiednim obszarze Deana. Bierzemy go ze sobą i udajemy się do Południowego Puesta del Sol. Na powitanie czeka Cię walka z dwoma Żniwiarzami. Oczywiście spacerując napotkasz ich więcej.
Postaraj się znaleźć drogowskazy ze strzałkami. Zaprowadzą Cię one do budynku, który posiada schody na wyższe piętra. Znajdziesz tam kilka ciekawych gratów i wejdziesz na niższy dach, z którego możesz pooglądać okolicę. Weź stad bezpiecznik ze skrzynki narzędziowej. Przyda się w kolejnym zadaniu. No, ale mamy się dostać wyżej. Zejdź na dół i podążaj za wskazaniami radaru. W końcu po kilku potyczkach odezwie się Ojczulek i poinformuje, że jesteś już blisko. Wystarczy tylko wejść w drzwi, które również noszą nazwę Puesta del Sol South.

Możesz odbić na chwilę w lewo i wejść do opuszczonej kawiarni. Znajdziesz tam kilka przydatnych rzeczy. Idziemy dalej do celu. Trafisz do miejsca, gdzie dalsze przejście będzie zagrodzone przez gęstą chmurę toksycznych oparów. Ponieważ masz ze sobą Deana, śmiało w nią wejdź. Nie powinna Ci się stać wielka krzywda. Znajdziesz się w budynku. Cały czas po schodach w górę. Okaże się, że właśnie trafiłeś na miejsce.

Dean jednak nie będzie chciał tu zostać, w obawie przed Ludźmi Duchami. Czeka Cię wybór. Możesz rozkazać mu zostać, grożąc, że połamiesz mu nogi, zrzucając z dachu, albo zapewnić mu bezpieczeństwo. Pierwszy wybór skutkuje posłuszeństwem w tym momencie, ale będziesz musiał zabić Deana w dalszej części dodatku.

Zajmijmy się terminalami. Pierwszy jest naprawdę blisko. Po lewej stronie tarasu, na którym stoicie znajdziesz drzwi. Otwórz je i zejdź schodami na dół. W pokoju jest pierwszy terminal. Od razu, skoro tu jesteś, radzę przejść się trochę dalej daszkami i wejść do Ruined Store. Jest tam łóżko, w którym można odzyskać siły.
Droga do drugiego komputera prowadzi przez odwiedzoną wcześniej kawiarnię. Udaj się do niej, wejdź na piętro i wyjdź przez drzwi w pokoju, który jest najbardziej wysunięty na wschód. Później krótki spacerek do daszkach i znajdziesz wyrwę w ścianie przez którą wejdziesz do pokoju z terminalem.

Poinformuj Deana, że może bezpiecznie zająć miejsce. Będzie jeszcze narzekał, ale wykonując mało wymagające testy na umiejętności przekonasz go, że już nic mu nie grozi.

12 thoughts to “Dead Money (Krwawa Forsa)”

  1. Mam pytanie odnośnie tego zadania. Ponieważ kiedy wchodzę to tej bramy/klatki z tymi dźwigniami to na początku przemawia Dog. Kiedy klikam na opcje dialogową, że musi on zostac i czekać tu na mój znak, o mówi że potrzebuje jedzenia i na tym koniec. W zadaniu jest napisane że “zmuś Dog’a żeby został…”Co mam robic? Pomożecie? Dzięki z góry!

      1. No dobrze. 1.Ale jakie to mięsko? Radrakana? Jak mu je daje do ekwipunku nic się nie dzieje, a w ciałach tych duchów jest tylko broń (nawet próbowałem przeciągnąć ciała do tej klatki). 2.Jedyna opcja z inteligencją to ta za 6pkt. za którą dostaje jakiegoś perka, a druga opcja to diagram tych dźwigni, ale jak ją odczytam to nic, zero nowych opcji dialogowych. 3.Jak go zamykam w klatce to on zaraz wychodzi i przylatuje do mnie. Nawet komenda “poczekaj tu na mnie” albo “rozejdźmy się”(czy coś takiego) nie działa.
        Może coś się zbugowało, sam nie wiem bo wszystko inne działa 🙁

        1. Ale serio… Czytałeś, opis tego zadania? Przecież tam masz WSZYSTKO opisane.

          1. Musisz mu podać mięso Ludzi-duchów. Najpierw zapytaj, czego potrzebuje, żeby nie być głodnym. Na Twojej mapie pojawią się dwa znaczniki. Idziesz do nich, zabijasz Ludzi-duchów i z ich ciał wyciągasz po kawałku mięsa.

          2. Wyraźnie jest napisane, że potrzebujesz 7 punktów Inteligencji, by użyć opcji dialogowej. Jeśli masz 6 punktów, to po prostu nie pokazuje Ci się odpowiednia kwestia.

          3. Drzwi musisz zamknąć. Ale nie po prostu zatrzasnąć, tylko zablokować. Użyj do tego celu terminala.

          Bardziej szczegółowo się tego nie da opisać.

    1. Mialam to samo. Musisz go zamienic w Goda , czyli puscic mu nagranie tasmy z glosem, ktorego uzyles do wyciagniecia go z posterunku. Tym nagraniem przemieniasz jego osobowosci. Dalej idzie wszystko tak jak powinno.

    1. Kurcze, gościu. Masz wszystko napisane powyżej. Chyba umiesz czytać, nie ? Nie ma bezpiecznego miejsca. Musisz wszystko szybko robić na czas…

  2. Witam. Nie mogę zamkną Elijaha w skarbcu. Wymykam się niezauważony z skarbca. Chowam z kolumna i czekam. Elijah podchodzi do terminala przy drzwiach potem do drzwi iwlancza się alarm a on rzuca jakis teks ze chce go oszukać i ucieka. Mogę go jedynie zabić. Droga sprawa to jak uciec z tymi wszystkimi sztabkami 😛 wazy to 1700kg i nijak nie zdążam sie wygramolić ze schronu przed eksplozja Glowy 😛

  3. dziwne miałem dziś zakończenie tego DLC,wczesniej zabiłem Elijaha,bo już grałem w ten dodatek,ale postanowiłem na nowo zagrać,by go zamknąć w skarbcu,ale dziś nie wiem dlaczego,ale miałem dziwne zakończenie,otóz musiałem podejść do tego termianla,wczytać taśmę Very,później odczytać to i owo i koniec,pokazało mi sie,że kurier został uwieziony itd itd,chyba,ze w opcji dialogowej z Christine nie wybrałem tego,że chodzi oto,aby go zabić,muzszę jeszcze raz go przechodzić,bo zapomniałem zapisać grę w różnych postępach,lipa troche,ale teraz wiem,co i jak

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.