Zapowiedź Fallout: New Vegas w niemieckim PC Games

PCG_0310_Cover_DVD_16_18.inddJak zwykle garść nowych informacji, które wnosi wspomniana w tytule zapowiedź:

  • Kurier (główny bohater) zostaje stracony (nie do końca udanie) za pomocą strzału w głowę
  • tworzenie wyglądu postaci: dr Mitchell trzyma lustro przed Twoją twarzą i mówi: Mam nadzieję, że poskładam Cię do kupy właściwie, żebyś mógł się rozpoznać”
  • tworzenie postaci: test KOZA jest zastąpiony testem psychoanalitycznym
  • bronie: widać obrazek Karabinu Myśliwskiego. Dostępne modyfikacje to: luneta, większy magazynek i trzecia umożliwiająca szybsze przeładowywanie między strzałami
  • obrazek normalnego i unikalnego Pistoletu 9 mm. Dostępne modyfikacje: luneta i powiększenie magazynku. Na jednym z obrazków pistolet z oboma modyfikacjami
  • unikalny pistolet posiada własną fakturę, grafikę i obrazek Maryi Dziewicy na uchwycie. To może oznaczać, że każda unikalna broń na swój własny wygląd. „Te rzadkie bronie nie tylko wyglądają specjalnie, ale mają też unikalne właściwości”
  • concept art gościa w płaszczu, którego widzimy w teaserze dzierżącego minigun w stylu tych z Fallout 3. Jednak broń jest nieco mniejsza
  • Goodsprings: jeśli nie rozwiążesz questu z gangiem Powder Ganger spotkasz ich w grze później, gdy będą potężniejsi
  • jeśli masz wystarczająco wysoką umiejętność Skradanie, możesz przekonać burmistrz Trudi, żeby zorganizować zasadzkę na Powder Ganger
  • niektóre z wyborów które dokonujesz podczas gry mają konsekwencję po dłuższym czasie
  • niektórzy z towarzyszy będą mieli powiązane z nimi zadania, nie tylko Raul
  • na kompasie pojawi się dodatkowy żółty pasek dotyczący towarzyszów
  • kapsle będą walutą, nie żetony pokerowe, albo dolary
  • pogłoska, że modyfikacje broni mogą być znajdowane na Pustkowiu
  • kolejna pogłoska mówi, że NCR i Bractwo stali współpracują ze sobą. Łatwo można się dostać do elektrowni Helios 1 utrzymując z nimi dobre stosunki
  • na dialog z Fantastikiem w Heliosie 1 można wpłynąć wysoką umiejętnością Handlu
  • świat gry będzie tak samo duży jak ten z Fallout 3
  • Chris Avellone na temat postępów: „Teraz pracujemy nad dialogami i miejscami. Reszta wygląda całkiem dobrze.”

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.