Szakal

  • Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 2 miesiące temu

    Działa z restoration project? Albo z Resurection, czy Fallout Nevada?

  • To co w takim razie oznacza pierwszy parametr, czyli Modyfikacja KP? Myślałem, że to właśnie to obniża lub zwiększa KP celu.

  • Aha, czyli to jest tak, że amunicja 10 mm JHP (patrząc na podany przykład) w najlepszym przypadku (nie licząc krytyków) może zadać obrażenia o połowę większe (3/2), ale w grę wchodzi jeszcze oczywiście odporność celu na obrażenia, a amunicja 10 mm AP zadaje „jedynie” pełne obrażenia, ale obniża odporność celu na obrażenia? Ale właśnie o ile? Co…[Czytaj więcej…]

  • Zastanawiały mnie statystyki podane w opisie różnych rodzajów amunicji. Pomimo iż klasyczne Fallouty przechodziłem wielokrotnie to jakoś nigdy do końca nie rozumiem mechaniki z nią związanej. Wyjaśnię o co mi chodzi na przykładzie amunicji 10 mm.

    Amunicja 10 mm JHP:
    Modyfikacja KP – 0
    – tu raczej nie ma filozofii, amunicja z plusem do KP zwięks…[Czytaj więcej…]

  • 1) Po zabiciu Szpona Śmierci w Hub i po powrocie do Butcha część wypowiedzi naszej postaci jest po angielsku.

    2) Holodysk o kryptach od bibliotekarki z Hub. Błędnie wyświetla się w Pipboyu. Zamiast „poradnik po kryptach kaliforni” widnieje jako „taśma ochrony” i krótki tekst „zagrożenie bezpieczeństwa alfa omega coś tam”.

    3) Losowe spotkanie -…[Czytaj więcej…]

  • Wszystko zależy od przeciwnika z jakim się walczy. Bronie z wysokim DPS z reguły lepiej spisują się z nisko opancerzonymi przeciwnikami. Im grubszy pancerz wroga, tym wymagany jest wyższy współczynnik obrażeń broni, żeby go przebić.

  • Hmm, ranking dość dyskusyjny moim zdaniem. Wysokie miejsca Fallout-ów mnie nie dziwią. Za to dość mocno zaskoczyły mnie dalekie pozycje Kotorów, obu części Divinity Orginal Sin i Pillars of Eternity.

  • Szpon-ghul?
    W każdym razie świetna robota. Nie spodziewałem się, że poprawiona wersja wyjdzie tak szybko.

  • Pamiętam, że lata temu ktoś pisał, że zamiast polskich znaków trzba tam wpisywać jakieś krzaczki. Ale nigdzie nie mogłem teraz znaleźć takiej informacji.

  • Sam o tym myślałem. Dać, się da…tak na 90% pewności, bo nie próbowałem, ale trochę się bawiłem w przeszłości edytowaniem plików tekstowych w Falloucie. Tyle, że to jest od groma roboty… Trzeba by było przejrzeć plik tekstowy każdego npc-a, który ma do powiedzenia coś więcej niż „dymki” nad głową.
    Liczyłem, że znajdzie się łatwiejszy sposób :)…[Czytaj więcej…]

  • Zawszę mnie to wkurzało w polskiej wersji Fallouta, że nie da się wpisać polskich znaków w oknie „powiedz mi o…”. Dlatego nie da się zapytać np o „złomowo”. Chyba, że jednak jest jakiś sposób aby to obejść?

  • Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia Atom RPG na forum Gry 1 rok temu

    Przeszedłem tą grę całą po angielsku, ale fajnie, że takie coś powstaje. Miło będzie zagrać w nią kiedyś w rodzimym języku. Przy okazji: planujecie zrobić spolszczenie do Underrial?

  • Czemu wszystkie cyfry np. statystyki SPECIAL, liczba punktów nauki i hp są napisane takim jaskrawym, zielonym kolorem jakby ktoś napaćkał je flamastrem? Rozumiem, że trzeba było użyć innej czcionki niż była w oryginale, ale strasznie się to rzuca w oczy. Nie wiem czy za to odpowiada spolszczenie, czy sam Fix.

  • Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia na forum Fallout: Nevada 1 rok temu

    Właścicielka klubu nocnego to Mama, przy okazji odkryłem kolejny błąd z nią związany, kiedy przesuwam nad nią kursor pokazuje się error, dopiero po sprawdzeniu wyświetla się „widzisz mamę”,
    Bridgedport: koleś zlecający zadanie z karawanami to po prostu farmer, dziwne, ale nie ma imienia,
    Postać z Wiatru Wojny jest opisana po prostu jako „podróżni…[Czytaj więcej…]

  • Szakal odpowiedziało na temat Underrail na forum Gry 1 rok temu

    Świetna gierka. Strasznie falloutowa, co mi się mega podobało. Gry nie ukończyłem, bo czekałem na wyjście dodatku. I wygląda na to, że w końcu się doczekam. 22 lipca premiera Expedition, fabularnego rozszerzenia do gry.

  • Szakal odpowiedziało na temat Spolszczenie na forum Fallout 1 1 rok temu

    To spolszczenie z zasobów strony różni się nieco od tego z Sagi Fallout. Np. przy naszych cechach zamiast „bardzo dobrze”, czy „wspaniale” pisze „super moc”, „hiper moc”, albo „mega”. Skąd ta różnica? Jak skończę Fallouta Nevada to naszła mnie ochota na powrót w znajome rejony, ale nie chciało mi się wyciągać płyty. Dlatego kupiłem F1 na G…[Czytaj więcej…]

  • Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia na forum Fallout: Nevada 1 rok temu

    Kolejna porcja błędów:

    • podczas losowego spotkania na mapie świata jest literówka np. „spotykasz kilku bandytów ukrywających się wzdłu?drogi”
    • tak samo podczas losowego ataku bandytów czasem nad ich głowami pojawia się error,
    • zdarza się, że różne ściany budynków np. na piętrze kasyna w Vegas są opisane jako „ściana wachadłowca”,
    • <…

    [Czytaj więcej…]

  • Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia na forum Fallout: Nevada 1 rok temu

    Okej. Na razie gra wykrzaczyła się dwa razy.

    1) Po zabiciu gangu Kretoszczurów zagadałem do Williama w Black Rock i gra się sypła. Ale tu odczekałem chwilę i spróbowałem ponownie, po czym gra zaskoczyła i dialog się odbył.
    2) Właścicielka klubu nocnego w Reno. Po trzecim występie na scenie przy próbie dialogu gra się sypie, ewentualnie dialo…[Czytaj więcej…]

  • Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia na forum Fallout: Nevada 1 rok temu

    Czy to spolszczenie to już wersja ostateczna, czy też można jeszcze zgłaszać napotkane błędy?

  • Mam problem z szefową baru ze striptizem w Reno. Gram kobietą i stwierdziłem, że mogłaby co nieco zarobić tańcząc. Po kilku występach właścicielka ostrzegła mnie przed seryjnym mordercą, który grozi jej dziewczynom. Później gdy próbuje do niej zagadać każe mi przyjść następnego dnia o 13. Robię tak, a ona znów każe mi przyjść następnego dnia…[Czytaj więcej…]

  • Załaduj więcej