Szakal rozpoczął temat Wasteland. na forum Gry 2 lata, 8 miesięcy temu
Po naprawdę niezłej, choć nie do końca dopracowanej dwójce z wypiekami na twarzy czekałem na premierę trzeciej części. Głodny wieści wyszukiwałem kolejnych informacji o nowej produkcji InXile, a kiedy nadszedł w końcu dzień premiery rzuciłem się do grania niczym głodny radskorpion na bramina. Teraz kiedy już ukończyłem grę mogę w końcu napisać…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat Fallout: Yesterday na forum Gry 2 lata, 10 miesięcy temu
Plik jest niedostępny.
Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 3 lata temu
Działa z restoration project? Albo z Resurection, czy Fallout Nevada?
Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 3 lata, 1 miesiąc temu
To co w takim razie oznacza pierwszy parametr, czyli Modyfikacja KP? Myślałem, że to właśnie to obniża lub zwiększa KP celu.
Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 3 lata, 1 miesiąc temu
Aha, czyli to jest tak, że amunicja 10 mm JHP (patrząc na podany przykład) w najlepszym przypadku (nie licząc krytyków) może zadać obrażenia o połowę większe (3/2), ale w grę wchodzi jeszcze oczywiście odporność celu na obrażenia, a amunicja 10 mm AP zadaje “jedynie” pełne obrażenia, ale obniża odporność celu na obrażenia? Ale właśnie o ile? Co…[Czytaj więcej…]
Szakal rozpoczął temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 3 lata, 1 miesiąc temu
Zastanawiały mnie statystyki podane w opisie różnych rodzajów amunicji. Pomimo iż klasyczne Fallouty przechodziłem wielokrotnie to jakoś nigdy do końca nie rozumiem mechaniki z nią związanej. Wyjaśnię o co mi chodzi na przykładzie amunicji 10 mm.
Amunicja 10 mm JHP:
Modyfikacja KP – 0
– tu raczej nie ma filozofii, amunicja z plusem do KP zwięks…[Czytaj więcej…]Szakal odpowiedziało na temat Fallout Fixt – Spolszczenie! (Aktualna wersja: 0.95A!) na forum Fallout 1 3 lata, 1 miesiąc temu
1) Po zabiciu Szpona Śmierci w Hub i po powrocie do Butcha część wypowiedzi naszej postaci jest po angielsku.
2) Holodysk o kryptach od bibliotekarki z Hub. Błędnie wyświetla się w Pipboyu. Zamiast “poradnik po kryptach kaliforni” widnieje jako “taśma ochrony” i krótki tekst “zagrożenie bezpieczeństwa alfa omega coś tam”.
3) Losowe spotkanie -…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat DPS – jakie ma znaczenie? na forum Fallout: New Vegas 3 lata, 5 miesięcy temu
Wszystko zależy od przeciwnika z jakim się walczy. Bronie z wysokim DPS z reguły lepiej spisują się z nisko opancerzonymi przeciwnikami. Im grubszy pancerz wroga, tym wymagany jest wyższy współczynnik obrażeń broni, żeby go przebić.
Szakal commented on the post, Trzy Fallouty w pierwszej dziesiątce najlepszych gier cRPG według RPG Codex 3 lata, 9 miesięcy temu
Hmm, ranking dość dyskusyjny moim zdaniem. Wysokie miejsca Fallout-ów mnie nie dziwią. Za to dość mocno zaskoczyły mnie dalekie pozycje Kotorów, obu części Divinity Orginal Sin i Pillars of Eternity.
Szakal commented on the post, Poprawione spolszczenie do Fallout: Nevada 3 lata, 10 miesięcy temu
Szpon-ghul?
W każdym razie świetna robota. Nie spodziewałem się, że poprawiona wersja wyjdzie tak szybko.Szakal odpowiedziało na temat "Powiedz mi o…" i polskie znaki. na forum Fallout 1 3 lata, 10 miesięcy temu
Pamiętam, że lata temu ktoś pisał, że zamiast polskich znaków trzba tam wpisywać jakieś krzaczki. Ale nigdzie nie mogłem teraz znaleźć takiej informacji.
Szakal odpowiedziało na temat "Powiedz mi o…" i polskie znaki. na forum Fallout 1 3 lata, 10 miesięcy temu
Sam o tym myślałem. Dać, się da…tak na 90% pewności, bo nie próbowałem, ale trochę się bawiłem w przeszłości edytowaniem plików tekstowych w Falloucie. Tyle, że to jest od groma roboty… Trzeba by było przejrzeć plik tekstowy każdego npc-a, który ma do powiedzenia coś więcej niż “dymki” nad głową.
Liczyłem, że znajdzie się łatwiejszy sposób :)…[Czytaj więcej…]Szakal rozpoczął temat "Powiedz mi o…" i polskie znaki. na forum Fallout 1 3 lata, 10 miesięcy temu
Zawszę mnie to wkurzało w polskiej wersji Fallouta, że nie da się wpisać polskich znaków w oknie “powiedz mi o…”. Dlatego nie da się zapytać np o “złomowo”. Chyba, że jednak jest jakiś sposób aby to obejść?
Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia Atom RPG na forum Gry 3 lata, 10 miesięcy temu
Przeszedłem tą grę całą po angielsku, ale fajnie, że takie coś powstaje. Miło będzie zagrać w nią kiedyś w rodzimym języku. Przy okazji: planujecie zrobić spolszczenie do Underrial?
Szakal odpowiedziało na temat Fallout Fixt – Spolszczenie! (Aktualna wersja: 0.95A!) na forum Fallout 1 3 lata, 10 miesięcy temu
Czemu wszystkie cyfry np. statystyki SPECIAL, liczba punktów nauki i hp są napisane takim jaskrawym, zielonym kolorem jakby ktoś napaćkał je flamastrem? Rozumiem, że trzeba było użyć innej czcionki niż była w oryginale, ale strasznie się to rzuca w oczy. Nie wiem czy za to odpowiada spolszczenie, czy sam Fix.
Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia na forum Fallout: Nevada 3 lata, 10 miesięcy temu
Właścicielka klubu nocnego to Mama, przy okazji odkryłem kolejny błąd z nią związany, kiedy przesuwam nad nią kursor pokazuje się error, dopiero po sprawdzeniu wyświetla się “widzisz mamę”,
Bridgedport: koleś zlecający zadanie z karawanami to po prostu farmer, dziwne, ale nie ma imienia,
Postać z Wiatru Wojny jest opisana po prostu jako “podróżni…[Czytaj więcej…]Szakal odpowiedziało na temat Underrail na forum Gry 3 lata, 10 miesięcy temu
Świetna gierka. Strasznie falloutowa, co mi się mega podobało. Gry nie ukończyłem, bo czekałem na wyjście dodatku. I wygląda na to, że w końcu się doczekam. 22 lipca premiera Expedition, fabularnego rozszerzenia do gry.
Szakal odpowiedziało na temat Spolszczenie na forum Fallout 1 3 lata, 10 miesięcy temu
To spolszczenie z zasobów strony różni się nieco od tego z Sagi Fallout. Np. przy naszych cechach zamiast “bardzo dobrze”, czy “wspaniale” pisze “super moc”, “hiper moc”, albo “mega”. Skąd ta różnica? Jak skończę Fallouta Nevada to naszła mnie ochota na powrót w znajome rejony, ale nie chciało mi się wyciągać płyty. Dlatego kupiłem F1 na G…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia na forum Fallout: Nevada 3 lata, 10 miesięcy temu
Kolejna porcja błędów:
- podczas losowego spotkania na mapie świata jest literówka np. “spotykasz kilku bandytów ukrywających się wzdłu?drogi”
- tak samo podczas losowego ataku bandytów czasem nad ich głowami pojawia się error,
- zdarza się, że różne ściany budynków np. na piętrze kasyna w Vegas są opisane jako “ściana wachadłowca”,
<…
Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia na forum Fallout: Nevada 3 lata, 11 miesięcy temu
Okej. Na razie gra wykrzaczyła się dwa razy.
1) Po zabiciu gangu Kretoszczurów zagadałem do Williama w Black Rock i gra się sypła. Ale tu odczekałem chwilę i spróbowałem ponownie, po czym gra zaskoczyła i dialog się odbył.
2) Właścicielka klubu nocnego w Reno. Po trzecim występie na scenie przy próbie dialogu gra się sypie, ewentualnie dialo…[Czytaj więcej…]- Wczytaj więcej
Najnowsze komentarze