Szakal odpowiedziało na temat Człowiek rodziny Bishop. na forum Fallout 2 5 miesięcy, 2 tygodnie temu
No proszę czego to można się dowiedzieć nawet po ponad 20 latach. Dzięki.
Szakal rozpoczął temat Człowiek rodziny Bishop. na forum Fallout 2 5 miesięcy, 2 tygodnie temu
Zawsze byłem pewny, że w Fallout 2 nie można zostać członkiem rodziny Bishop. Że nieważne co zrobimy i tak po wykonaniu zdań dla niego zawsze będzie chciał nas zabić. Teraz jednak dowiaduje się, że podobno można się do niego przyłączyć? To jest część restoration project, czy zawsze tak było?
Szakal odpowiedziało na temat Serial Fallout – opinie na forum Rozmowy ogólne 6 miesięcy, 1 tydzień temu
W ogóle jest pewność, że pokazane na koniec New Vegas to martwe ruiny? Może to tylko tak wygląda z daleka. W sumie po co typek by tam uciekał jakby miasto było martwe.
Podczas napisów końcowych widać opustoszałe ulice i leżące na nich nieruchome/martwe sekuriony. A Hank prawdopodobnie chce się spotkać z Mr. Housem. Po co innego by tam szedł? A to…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat Serial Fallout – opinie na forum Rozmowy ogólne 6 miesięcy, 1 tydzień temu
Ja mam nieco mieszane wrażenia. Serial na pewno jest daleki od ideału i niektórym scenom brakuje wyrazistości np. bitwa z finału sezonu wygląda tak sobie. Postacie czasem dziwnie szybko wpadają na siebie podczas wędrówki po pustkowiu. A jednak podczas seansu bawiłem się naprawdę dobrze. Absurdalny humor? Był. Brutalność. Była. Postacie które…[Czytaj więcej…]
Szakal rozpoczął temat Olympus 2207 – wrażenia. na forum Falloutowe mody 6 miesięcy, 1 tydzień temu
Mod ma niezły klimat i gra się naprawdę nieźle. Ale jest też dość ciężko. Może to być spowodowane tym, że to początek gry i nasza postać jest słaba, ale i tak jest dużo trudniej niż w Falloutach. Ustawiłem poziom trudności na maksa i poległem w walce jeden na jeden z głupim szczurem…Ale nie chodzi tylko o walkę. Mod nawet nie daje nam szans, n…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat Olympus 2207 – problemy z mapą świata na forum Falloutowe mody 6 miesięcy, 2 tygodnie temu
U mnie to wygląda w ten sposób:
[quote];Set to 1 to use the Fallout 1 code to control world map speed
WorldMapFPSPatch=1;Controls the world map speed if WorldMapFPSPatch is 1. Higher values cause slower movement
WorldMapDelay2=30;Set to 1 to enable Ray’s patch to make world map encounter rate independent of your travel speed
;Higher values o…[Czytaj więcej…]Szakal rozpoczął temat Olympus 2207 – problemy z mapą świata na forum Falloutowe mody 6 miesięcy, 2 tygodnie temu
Cześć. Zainstalowałem tego moda. Stworzyłem postać i ukończyłem prolog. Wszystko było okej do czasu aż wyszedłem na powierzchnie i znalazłem się na mapie świata. Przez chwilę postać porusza się po niej normalnym tempem, a za chwilę zwalnia i porusza się ekstramalnie powoli, a do tego co chwilę wpadam na wysokolevelowych przeciwników, któr…[Czytaj więcej…]
Szakal rozpoczął temat Wasteland. na forum Gry 4 lata, 1 miesiąc temu
Po naprawdę niezłej, choć nie do końca dopracowanej dwójce z wypiekami na twarzy czekałem na premierę trzeciej części. Głodny wieści wyszukiwałem kolejnych informacji o nowej produkcji InXile, a kiedy nadszedł w końcu dzień premiery rzuciłem się do grania niczym głodny radskorpion na bramina. Teraz kiedy już ukończyłem grę mogę w końcu napisać…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat Fallout: Yesterday na forum Gry 4 lata, 3 miesiące temu
Plik jest niedostępny.
Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 4 lata, 6 miesięcy temu
Działa z restoration project? Albo z Resurection, czy Fallout Nevada?
Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 4 lata, 6 miesięcy temu
To co w takim razie oznacza pierwszy parametr, czyli Modyfikacja KP? Myślałem, że to właśnie to obniża lub zwiększa KP celu.
Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 4 lata, 6 miesięcy temu
Aha, czyli to jest tak, że amunicja 10 mm JHP (patrząc na podany przykład) w najlepszym przypadku (nie licząc krytyków) może zadać obrażenia o połowę większe (3/2), ale w grę wchodzi jeszcze oczywiście odporność celu na obrażenia, a amunicja 10 mm AP zadaje „jedynie” pełne obrażenia, ale obniża odporność celu na obrażenia? Ale właśnie o ile? Co…[Czytaj więcej…]
Szakal rozpoczął temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 4 lata, 6 miesięcy temu
Zastanawiały mnie statystyki podane w opisie różnych rodzajów amunicji. Pomimo iż klasyczne Fallouty przechodziłem wielokrotnie to jakoś nigdy do końca nie rozumiem mechaniki z nią związanej. Wyjaśnię o co mi chodzi na przykładzie amunicji 10 mm.
Amunicja 10 mm JHP:
Modyfikacja KP – 0
– tu raczej nie ma filozofii, amunicja z plusem do KP zwięks…[Czytaj więcej…]Szakal odpowiedziało na temat Fallout Fixt – Spolszczenie! (Aktualna wersja: 0.95A!) na forum Fallout 1 4 lata, 6 miesięcy temu
1) Po zabiciu Szpona Śmierci w Hub i po powrocie do Butcha część wypowiedzi naszej postaci jest po angielsku.
2) Holodysk o kryptach od bibliotekarki z Hub. Błędnie wyświetla się w Pipboyu. Zamiast „poradnik po kryptach kaliforni” widnieje jako „taśma ochrony” i krótki tekst „zagrożenie bezpieczeństwa alfa omega coś tam”.
3) Losowe spotkanie -…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat DPS – jakie ma znaczenie? na forum Fallout: New Vegas 4 lata, 10 miesięcy temu
Wszystko zależy od przeciwnika z jakim się walczy. Bronie z wysokim DPS z reguły lepiej spisują się z nisko opancerzonymi przeciwnikami. Im grubszy pancerz wroga, tym wymagany jest wyższy współczynnik obrażeń broni, żeby go przebić.
Szakal commented on the post, Trzy Fallouty w pierwszej dziesiątce najlepszych gier cRPG według RPG Codex 5 lat, 2 miesiące temu
Hmm, ranking dość dyskusyjny moim zdaniem. Wysokie miejsca Fallout-ów mnie nie dziwią. Za to dość mocno zaskoczyły mnie dalekie pozycje Kotorów, obu części Divinity Orginal Sin i Pillars of Eternity.
Szakal commented on the post, Poprawione spolszczenie do Fallout: Nevada 5 lat, 3 miesiące temu
Szpon-ghul?
W każdym razie świetna robota. Nie spodziewałem się, że poprawiona wersja wyjdzie tak szybko.Szakal odpowiedziało na temat "Powiedz mi o…" i polskie znaki. na forum Fallout 1 5 lat, 3 miesiące temu
Pamiętam, że lata temu ktoś pisał, że zamiast polskich znaków trzba tam wpisywać jakieś krzaczki. Ale nigdzie nie mogłem teraz znaleźć takiej informacji.
Szakal odpowiedziało na temat "Powiedz mi o…" i polskie znaki. na forum Fallout 1 5 lat, 3 miesiące temu
Sam o tym myślałem. Dać, się da…tak na 90% pewności, bo nie próbowałem, ale trochę się bawiłem w przeszłości edytowaniem plików tekstowych w Falloucie. Tyle, że to jest od groma roboty… Trzeba by było przejrzeć plik tekstowy każdego npc-a, który ma do powiedzenia coś więcej niż „dymki” nad głową.
Liczyłem, że znajdzie się łatwiejszy sposób :)…[Czytaj więcej…]Szakal rozpoczął temat "Powiedz mi o…" i polskie znaki. na forum Fallout 1 5 lat, 3 miesiące temu
Zawszę mnie to wkurzało w polskiej wersji Fallouta, że nie da się wpisać polskich znaków w oknie „powiedz mi o…”. Dlatego nie da się zapytać np o „złomowo”. Chyba, że jednak jest jakiś sposób aby to obejść?
- Wczytaj więcej
Dobra też miałem ten problem i można to rozwiązać na 2 sposoby. Pierwszy który jestem niemal na 100% pewny że…