Automatron

Dodatek Automatron – szczegóły

Teraz, kiedy pierwszy dodatek do Fallout 4 jest już dostępny, można pokusić się o podanie kilku szczegółów. Mogą one być interesujące dla osób, które zastanawiają się nad kupnem Automatrona lub całego seasons passa.

Po pierwsze – dodatek jest bardzo krótki. Według różnych źródeł, jego ukończenie zajmuje od 2,5h do 4h. Wprowadza on dwie nowe lokacje. Obie są dość obszerne, napakowane pułapkami, przeciwnikami i złomem. Fani strzelania i zwiedzania podziemi są zachwyceni, gracze szukający elementów RPG – zawiedzeni.

Jeśli chodzi o nowe itemy: dostajemy karabin Tesli, pancerz wspomagany Tesli, zbroje i uzbrojenie dla robotów. Dostajemy też nowego towarzysza – robota Ada. Po wykonaniu dla niej zadania, uzyskujemy dostęp do nowego rodzaju warsztatu, który umożliwia tworzenie nowych robotów i modyfikowanie istniejących.

Podsumowując: Automatron jest bardzo krótki i nie dodaje elementów RPG do Fallouta 4. Zachwycone będą z niego osoby, które lubią gry polegające na zbieraniu części i budowaniu z nich przeróżnych rzeczy.

Szponix

Redaktor naczelny. Założyciel serwisu, prowadzący go nieustannie od samego początku.

5 komentarzy na temat “Dodatek Automatron – szczegóły”

  1. fallout 4 nie okazal sie ani dobrym roplejem ani shooterem ani nawet gra ktora byla warta czekania tylu lat. Mam nadzieje( choc w to nie gram) ze wydane DLC poprawia sytuacje tej chwiejnej gry.

    1. Dla mnie jedyne co może poprawić Fallouta 4 to mody, ale to porządne mody. Nie grałem do tej pory ze względu na słaby sprzęt komputerowy, ale jeśli kiedyś sobie zagram to tylko z modami, bo to co widziałem na filmikach wygląda przeciętnie :/

  2. Zastanawiam się jak powinien być zrobiony kolejny Fallout jeśli chodzi o rozgrywkę, bo obecne zbieractwo potrzebne do tworzenia i ulepszania przedmiotów zabija grę (czyszczenie lokacji do czysta z pier*olonych kubków i podkładek, a później kombinowanie co zrobić z przeciążeniem, zostawianie itemów w śmietniku, wracanie po power armor, a potem jeszcze wszystko trzeba wyrzucić na podłogę i przetwórz tak przetwórz tak przetwórz tak …). Jednocześnie, gdyby w kolejnej części tego nie było, to tak jakby krok wstecz dla rozwoju gry i chyba czułbym się mocno ograniczony. Na pewno jestem za wypierniczeniem możliwości budowania osad.

    1. Do budowania osad to się nie cziepiał jest całkowicie opcionalne a są osoby którym się podoba odbudowanie Wspólnoty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.