Zakończyliśmy drugą rundę poprawek. Tym razem zgłaszaliście ich znacznie mniej i nie były tak poważne jak w pierwszym tygodniu. To świetny znak! Wersja finalna już niedaleko, ale już teraz jakość spolszczenia jest znacznie poprawiona.
Radzę wszystkim pobrać zaktualizowane spolszczenie. Procedura zgłaszania błędów nadal obowiązuje. Miejmy nadzieję, że w następnym tygodniu będzie ich jeszcze mniej. Przy okazji – podziękowania i uznanie dla Drako_Schiffera za ekspresową korektę wielkiej ilości tekstu.
Lista poprawek znajduje się poniżej.
- Ogólne
- Karma postaci – dodano brakujące opisy
- Sedit
- gra się już nie crashuje podczas podróży z karawaną Sen Fryderyka
- Odrodzenie
- poprawiono błędy ortograficzne i literówki
- PROGEMA
- naprawiono problem z błędnym kodowaniem znaków
- poprawiono literówki
- przetłumaczono kilka nieprzetłumaczonych linii tekstu
- Albuquerque
- naprawiono błędy z kodowaniem znaków podczas przeglądania półki w sklepie Chucka
- naprawiono błędy podczas rozmowy ze strażnikiem pilnującym wejścia do bazy Łowców
- naprawiono błąd powodujący, że brama wejściowa do Imperialnego Miasta była nazwana jako „Brama Kryptopolis”
- naprawiono błędy podczas rozmowy z postacią Terry Brooke
- poprawiono błędy ortograficzne i literówki