Dr Richards z Camp Forlorn Hope ma problemy. Wygląda na to, że ktoś podkrada mu zapasy Hydry. Zasugeruje Ci, żebyś poszukał poszlak w obozie i poinformuje, że dobrą porą na przyłapanie złodzieja może być 2.00 w nocy. Wtedy zmieniają się warty.
Zadanie rozwiążesz na kilka sposobów. Najoczywistszy to poczekać do północy i schować się w namiocie medycznym. Między 1.00 a 2.00 wejdzie do środka szeregowy Stone i ukradnie leki. Możesz pozwolić mu odejść, bądź przyłapać na gorącym uczynku i postąpić z nim wedle własnego sumienia.
Inna możliwość to znalezienie Stone’a w dzień. Kręci się po terenie obozu. W moim przypadku ukrywał się niedaleko drewnianych szop. Podczas rozmowy będzie widać, że gość nie daje sobie rady i coś ukrywa. Stań za nim, włącz tryb skradania i wyciągnij z jego kieszeni Pustą strzykawkę po Hydrze. Mając dowód możesz udać się do doktora.
Nagroda różni się od tego, w jaki sposób dowiesz się o winie szeregowca i (w pierwszym przypadku) jak z nim postąpisz. Nieważne, którą drogę obierzesz – zadanie wykonane.