Szakal odpowiedziało na temat Serial Fallout – opinie na forum Rozmowy ogólne 2 dni, 3 godziny temu
W ogóle jest pewność, że pokazane na koniec New Vegas to martwe ruiny? Może to tylko tak wygląda z daleka. W sumie po co typek by tam uciekał jakby miasto było martwe.
Podczas napisów końcowych widać opustoszałe ulice i leżące na nich nieruchome/martwe sekuriony. A Hank prawdopodobnie chce się spotkać z Mr. Housem. Po co innego by tam szedł? A to…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat Serial Fallout – opinie na forum Rozmowy ogólne 3 dni, 15 godzin temu
Ja mam nieco mieszane wrażenia. Serial na pewno jest daleki od ideału i niektórym scenom brakuje wyrazistości np. bitwa z finału sezonu wygląda tak sobie. Postacie czasem dziwnie szybko wpadają na siebie podczas wędrówki po pustkowiu. A jednak podczas seansu bawiłem się naprawdę dobrze. Absurdalny humor? Był. Brutalność. Była. Postacie które…[Czytaj więcej…]
Szakal rozpoczął temat Olympus 2207 – wrażenia. na forum Falloutowe mody 3 dni, 18 godzin temu
Mod ma niezły klimat i gra się naprawdę nieźle. Ale jest też dość ciężko. Może to być spowodowane tym, że to początek gry i nasza postać jest słaba, ale i tak jest dużo trudniej niż w Falloutach. Ustawiłem poziom trudności na maksa i poległem w walce jeden na jeden z głupim szczurem…Ale nie chodzi tylko o walkę. Mod nawet nie daje nam szans, n…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat Olympus 2207 – problemy z mapą świata na forum Falloutowe mody 3 dni, 18 godzin temu
U mnie to wygląda w ten sposób:
[quote];Set to 1 to use the Fallout 1 code to control world map speed
WorldMapFPSPatch=1;Controls the world map speed if WorldMapFPSPatch is 1. Higher values cause slower movement
WorldMapDelay2=30;Set to 1 to enable Ray’s patch to make world map encounter rate independent of your travel speed
;Higher values o…[Czytaj więcej…]Szakal rozpoczął temat Olympus 2207 – problemy z mapą świata na forum Falloutowe mody 4 dni, 16 godzin temu
Cześć. Zainstalowałem tego moda. Stworzyłem postać i ukończyłem prolog. Wszystko było okej do czasu aż wyszedłem na powierzchnie i znalazłem się na mapie świata. Przez chwilę postać porusza się po niej normalnym tempem, a za chwilę zwalnia i porusza się ekstramalnie powoli, a do tego co chwilę wpadam na wysokolevelowych przeciwników, któr…[Czytaj więcej…]
Szakal rozpoczął temat Wasteland. na forum Gry 3 lata, 7 miesięcy temu
Po naprawdę niezłej, choć nie do końca dopracowanej dwójce z wypiekami na twarzy czekałem na premierę trzeciej części. Głodny wieści wyszukiwałem kolejnych informacji o nowej produkcji InXile, a kiedy nadszedł w końcu dzień premiery rzuciłem się do grania niczym głodny radskorpion na bramina. Teraz kiedy już ukończyłem grę mogę w końcu napisać…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat Fallout: Yesterday na forum Gry 3 lata, 9 miesięcy temu
Plik jest niedostępny.
Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 3 lata, 12 miesięcy temu
Działa z restoration project? Albo z Resurection, czy Fallout Nevada?
Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 4 lata temu
To co w takim razie oznacza pierwszy parametr, czyli Modyfikacja KP? Myślałem, że to właśnie to obniża lub zwiększa KP celu.
Szakal odpowiedziało na temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 4 lata temu
Aha, czyli to jest tak, że amunicja 10 mm JHP (patrząc na podany przykład) w najlepszym przypadku (nie licząc krytyków) może zadać obrażenia o połowę większe (3/2), ale w grę wchodzi jeszcze oczywiście odporność celu na obrażenia, a amunicja 10 mm AP zadaje „jedynie” pełne obrażenia, ale obniża odporność celu na obrażenia? Ale właśnie o ile? Co…[Czytaj więcej…]
Szakal rozpoczął temat Statystyki amunicji. na forum Fallout 2 4 lata temu
Zastanawiały mnie statystyki podane w opisie różnych rodzajów amunicji. Pomimo iż klasyczne Fallouty przechodziłem wielokrotnie to jakoś nigdy do końca nie rozumiem mechaniki z nią związanej. Wyjaśnię o co mi chodzi na przykładzie amunicji 10 mm.
Amunicja 10 mm JHP:
Modyfikacja KP – 0
– tu raczej nie ma filozofii, amunicja z plusem do KP zwięks…[Czytaj więcej…]Szakal odpowiedziało na temat Fallout Fixt – Spolszczenie! (Aktualna wersja: 0.95A!) na forum Fallout 1 4 lata temu
1) Po zabiciu Szpona Śmierci w Hub i po powrocie do Butcha część wypowiedzi naszej postaci jest po angielsku.
2) Holodysk o kryptach od bibliotekarki z Hub. Błędnie wyświetla się w Pipboyu. Zamiast „poradnik po kryptach kaliforni” widnieje jako „taśma ochrony” i krótki tekst „zagrożenie bezpieczeństwa alfa omega coś tam”.
3) Losowe spotkanie -…[Czytaj więcej…]
Szakal odpowiedziało na temat DPS – jakie ma znaczenie? na forum Fallout: New Vegas 4 lata, 4 miesiące temu
Wszystko zależy od przeciwnika z jakim się walczy. Bronie z wysokim DPS z reguły lepiej spisują się z nisko opancerzonymi przeciwnikami. Im grubszy pancerz wroga, tym wymagany jest wyższy współczynnik obrażeń broni, żeby go przebić.
Szakal commented on the post, Trzy Fallouty w pierwszej dziesiątce najlepszych gier cRPG według RPG Codex 4 lata, 8 miesięcy temu
Hmm, ranking dość dyskusyjny moim zdaniem. Wysokie miejsca Fallout-ów mnie nie dziwią. Za to dość mocno zaskoczyły mnie dalekie pozycje Kotorów, obu części Divinity Orginal Sin i Pillars of Eternity.
Szakal commented on the post, Poprawione spolszczenie do Fallout: Nevada 4 lata, 9 miesięcy temu
Szpon-ghul?
W każdym razie świetna robota. Nie spodziewałem się, że poprawiona wersja wyjdzie tak szybko.Szakal odpowiedziało na temat "Powiedz mi o…" i polskie znaki. na forum Fallout 1 4 lata, 9 miesięcy temu
Pamiętam, że lata temu ktoś pisał, że zamiast polskich znaków trzba tam wpisywać jakieś krzaczki. Ale nigdzie nie mogłem teraz znaleźć takiej informacji.
Szakal odpowiedziało na temat "Powiedz mi o…" i polskie znaki. na forum Fallout 1 4 lata, 9 miesięcy temu
Sam o tym myślałem. Dać, się da…tak na 90% pewności, bo nie próbowałem, ale trochę się bawiłem w przeszłości edytowaniem plików tekstowych w Falloucie. Tyle, że to jest od groma roboty… Trzeba by było przejrzeć plik tekstowy każdego npc-a, który ma do powiedzenia coś więcej niż „dymki” nad głową.
Liczyłem, że znajdzie się łatwiejszy sposób :)…[Czytaj więcej…]Szakal rozpoczął temat "Powiedz mi o…" i polskie znaki. na forum Fallout 1 4 lata, 9 miesięcy temu
Zawszę mnie to wkurzało w polskiej wersji Fallouta, że nie da się wpisać polskich znaków w oknie „powiedz mi o…”. Dlatego nie da się zapytać np o „złomowo”. Chyba, że jednak jest jakiś sposób aby to obejść?
Szakal odpowiedziało na temat Postęp tłumaczenia Atom RPG na forum Gry 4 lata, 10 miesięcy temu
Przeszedłem tą grę całą po angielsku, ale fajnie, że takie coś powstaje. Miło będzie zagrać w nią kiedyś w rodzimym języku. Przy okazji: planujecie zrobić spolszczenie do Underrial?
Szakal odpowiedziało na temat Fallout Fixt – Spolszczenie! (Aktualna wersja: 0.95A!) na forum Fallout 1 4 lata, 10 miesięcy temu
Czemu wszystkie cyfry np. statystyki SPECIAL, liczba punktów nauki i hp są napisane takim jaskrawym, zielonym kolorem jakby ktoś napaćkał je flamastrem? Rozumiem, że trzeba było użyć innej czcionki niż była w oryginale, ale strasznie się to rzuca w oczy. Nie wiem czy za to odpowiada spolszczenie, czy sam Fix.
- Wczytaj więcej
To prawda, zainstalowałem spolszczenie w folderze głównym gry, a nie w folderze FixT. Dodatkowo, okazało się, że cały czas grałem…